Tråkigt var bara mellannamnet

Jag har tråkigt och är hungrig, detta leder i sin tur till att jag känner mig "blue". Engelska lektionen som jag sitter på nu är helt värdelös, uppsatsen som skulle ha varit inlämnad förra veckan och som jag faktiskt lämnade in förra veckan efter att ha suttit uppe tills typ 23 och jobbat med den, ja den får alla latmaskar jobba med idag ... Medans de får göra detta får jag underhålla mig bäst jag kan själv... Vilket i princip är omöjligt, för inga roliga människor är vakna den här tiden.

Åh, ikväll blir det kalas för Nivaldo, vilket betyder massor med god mat (t ex potatisgratäng, kött massor av goda sallder, vi chilenare är experter på hemskt goda sallader!) och tårta, fy tusan vad jag ser fram emot det :D

Jag saknar kissekatterna och Thom just nu, tänk vad härligt att ligga nerbäddad i sängen med tre mysiga bollar och en massa halvdåliga program som sjunde himlen och våra bästa år haha.
Aja, efter 14 så är det höstlov, då ska man bara chilla :D

Förresten så är OLW's chips med ostsmak skit goda! Men jag fick lite ont i magen av dom idag :( Fast det var det värt!





Mina kissekatter är världens sötaste små kissemissar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0