Tänk att så lite kan göra en så ledsen

Fick ett mejl idag från en person som jag ville ha svar från, men samtidigt inte ... När jag hade skrivit klart mitt mejl tillbaks och skickat det vart jag väldigt ledsen... Det här är inte en "liten" person i mitt liv, utan en stor person som jag trodde inte betydde ett skvatt för mig... Personen betyder inte särskilt mycket för mig, men det är bara tanken på hur mycket skada och sorg den personen har gett min familj och mig som gör mig så ledsen. Jag blir ledsen när jag tänker på vad min mamma har gått igenom, min mamma som jag inte ger mycket uppskattning alls.

Det är sjukt att den personen fortfarande får mig och gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0