Rubriken borde ha en betydelse

Nu när slutet av gymnasiet snart är här kan jag inte låta bli att tänka tillbaks till slutet av nian/början av ettan och beundras över allt som har hänt, jag kan inte komma på något negativt, bara positiva saker.
Tänk så nära det var att jag gick miste om allt det här, jag var så nära att ta ett sabbatsår/åka iväg som utbytesstudent (fast jag tror inte vi hade haft råd, så det hade nog blivit ett sabbatsår isf).
Jag trodde inte jag skulle bli glad och hitta några bra vänner, jag tänkte att man inte hittar några långvariga vänner efter högstadiet, men tänk så fel jag hade.
Äsch, ska inte skriva för mycket, jag har ju fortfarande kvar typ 229 dagar tills studenten (var det så Therese? Haha)

Sitter och äter fiskbullar med potatis just nu, mumsfilibabba!

Byggarna har varit väldigt hurtiga och gjort klar vår kista till julshowen! Tänk så fel vi hade när vi trodde att dom var lata och inte ens hade ägnat en tanke eller två åt den! Tänk vilken bra skola jag går i, man kan få hjälp med det mesta :D

Förresten så måste jag börja fota mer, inget sådär jätte fancy utan bara dokumentera mina dagar. Har jätte många bilder från ettan och dom är skit roliga att titta på, så jag får ta och börja fota mer nu :D

Nu är det dags för lite mer fiskbullar, haha havets korv! :D


 

Haha vad ful man är med sin fiskbulle :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0