Jag behöver motivation!

Förra veckan (onsdags) skulle jag ha extra matte med BajsBettan. Hoho, vem dyker då inte upp om inte BB?! Jag går till folket uppe i receptionen och klagar över att Bettan är en bajs som skiter i om jag får ett betyg i Matte. Aja, matten kommer att ordna sig...!
Samtidigt som jag var där uppe så passade jag på att fråga om jag fick byta till Eng C på distans, jag fick flera mejl från läraren idag, det första var om att det gick bra, sen var det typ 4 mejl till med uppgifter ... Herre min gud, jag kommer aldrig orka! Nejnejnejnejnejnej, skriker min själ!

Aja, en positiv sak är att jag idag kom på lite till till min dans, vi ska visa upp den imorgon och jag har typ bara 15 sek kvar eller nåt, det kommer att ordna sig :)

Måste göra Engelska B uppsatsen nu (T R Å K I G T)...

Förresten så tappade jag bort min nyckel idag ett tag, men jag hittade den sen och red på Figaro ner till stationen. Hoppas Figaro står kvar och mår bra imorgon.

Musse är så söt här bredvid mig, ska pussa på honom lite till inna jag fortsätter med uppsatsen ... Nej, måste pussa på Naomi med ... ÅH!

Förresten så älskar jag hösten det här året, alla färger ... helt underbart! Jag blir så glad av och se ett vackert träd med röda, gröna, gula, orangea, guldiga löv... Vackert!


Musse och Naomi, världens finaste mest underbara kissar!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: miris

NEJ FÖR DET ÄR STUBBEN! XD vad glad jag blir att du uppdaterar din blogg!ÄNTLIGEN ses imorgon smörblomman

2009-10-15 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0