Stolt

Var ett jäkla bra tag sen man bloggade... Har helt enkelt inte haft så mycket att skriva om.
Musikalen är över, det gick jättebra även fast jag vart lite trött på det mesta titt som tätt och kände hur hatet från teaterfolket bara strömmade mot oss dansare. Min bror kom och tittade på mig, det var första gången han såg mig dansa och enligt honom så var han väldigt stolt! Han filmade mig och visade filmerna för sina vänner och dom hade också tyckt att jag var duktig, så det var väldigt roligt att höra :)

På SOn hade vi fått en uppgift som handlade om att man skulle släktforska lite. Super kul, jag har alltid velat göra det! Jag fick reda på rätt så mycket, kom ända tills 1850-talet! Jag fick även reda på att jag har en ingift släkting från Argentina, så man har lite argentinskt blod i sig (hyper coolt enligt mig!), sen så fick jag även veta att mitt andra efternamn Pino, som jag i hela mitt liv bara har velat ta bort, det har tillhört vår familj i över 150 år! Så jag kan inget annat än bara vara stolt över det namnet. Jag fick även veta mycket om min mormor och min mamma, speciellt hur det var när min mamma växte upp. Det var inte lätt, men jag tror ändå att hon känner att hon har haft ett bra liv och att det kommer att fortsätta och vara det.

SOmmarlovet är snart här och den 3e kommer lilla plutten Teddy hit! Jag har saknat honom jätte mycket, så det ska bli jättekul och få hit honom igen. Han åker hem i Juli så då ska jag försöka hitta någon som behöver hjälp med sin hund under juli/augusti :)

Har suttit och skrivit på datorn jätte länge nu, så jag orkar inte skriva mer, men som sagt det har inte hänt mycket. Skriver nog snart igen :)



jag gillar nötter :D

Kommentarer
Postat av: mira

JA ett inlägg och till och med en bild =O ojoj nu blir jag imponerad ;D coolt med ditt forskande, jag fick intervjua pappa... men jag ska inte klaga, vem gillar inte hippie tiderna liksom

2009-05-22 @ 09:04:16
Postat av: sofie

jag kommer från belgien

2009-05-26 @ 17:36:47
Postat av: Chili

haha=)

2010-04-02 @ 01:11:44
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0