Upp upp och iväg!

Åh, jag sitter här och håller tummarna för att något som för tillfället bara är planer ska bli verklighet! Om det blir det, då kommer jag nog att gråta utav lycka, det är precis vad jag behöver just nu.

Usch, imorgon har vi idrottsprov, det känns så onödigt... Så därför orkar jag inte hålla på och plugga som en tok utan jag låter det gå som det går. Jag satsar ändå "bara" på ett G (har inte fått betyg i idrott förut så jag blir glad om jag får ett G). Jag ligger just nu på G++, haha. Så man kanske får ett VG? Vi får se...

Just nu så befinner jag mig i en sån period då jag bara tar allt som det kommer, jag njuter helt enkelt av livet, gott som ont. Det är så skönt och känna att man inte direkt är bunden till något (visst skolan, men det är i princip allt).... Jag är ung, jag är myndig, jag har underbara vänner som jag kan prata med om mer eller mindre allt. Bara för att jag har en pojkvän så känner jag inte att jag MÅSTE vara med honom varje helg, visst jag VILL det, men ... om jag känner för att vara med en kompis då gör jag det.... Eller om jag vill träffa honom mitt i veckan, då går det. Vi bor rätt så nära varandra så det är därför det är möjligt.
Jag har inga aktiviteter utanför skolan som jag känner att jag måste gå på eftersom att mamma har betalat flera tusen för det. Det är nog det skönaste av allt! Att bara komma hem, äta mellanmål (är ett litet/stort matvrak jag! :D), sitta vid datorn, kolla på tv och göra mina läxor när jag mer eller mindre har lust... Det är guld värt.

Livet är gött just nu måste jag säga.

   Haha, jag måste...  Ben & Jerry's är fan göttigare än göttigast! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0