Toppen!

Tills SH'n imorgon ska vi ha skrivit en uppsats, men jag .... har tappat bort pappret och inte ens börjat på den! Tur att jag har tills midnatt imorgon på mig ... Får be om ett nytt papper och jobba min stora rumpa av mig imorgon!
Usch, jag hatar uppsatser, dom är så otroligt jobbiga!

Förresten så fick vi tillbaks matteproven idag... Jag fick IG, men hör och häpnas, jag fick "lägga" till två grejer på det (utan att titta i boken eller nåt) och fick på så sätt G. Yay, mitt första godkända prov sen jag började med matte B!
Efter detta underbara resultat (haha!) så missade jag bussen, men det gjorde inget för vädret var perfekt! Detta ledde självfallet till en promenad ner till stationen... Härligt! Det var dagens ljusterapi + när jag, Sofie, Therese och Mira gick ut på taket innan matten började *host* :D

Här hemma hade min moders pojkvän köpt med sig mat hem, vart en sallad åt mig. Den var rätt så äcklig, så jag sitter här och väntar på att jag ska bli hungrig igen. Ärligt talat, vem betalar typ 50-60 kronor för en sallad som inte ens har pasta i sig, utan endast består utav isbergssallad, lök, tomater och gurka (min hade även tonfisk, som var väldigt oljig och snuskig!)? Jag kan göra ca 3 såna sallader här hemma för det priset! Rena rama rånet! Fy för snuskiga sallader!

Såg idag att Loverboy (haha) faktiskt har ett socialt liv! Detta lugnar mig faktiskt. Då vet jag att han faktiskt är kapabel till att samtala med folk och jag behöver inte vara så orolig för och prata med honom .... Om det nu någonsin händer? Hoppas det, han ser så snäll ut... Vi ska bli bästisar och ha te-party's varje helg! Åh! <3

Just det! Gissa vem som satt i trappuppgången? Jo, CHARLIE! Den lilla rackarn, har inte sett honom sen min födelsedag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0