Pust Fnys och Suck

Jag har så himla tråkigt.... Vet inte vart jag ska ta vägen. Skulle kunna göra min SO läxa, men det orkar jag inte. Går inget bra på tv heller. Har bara lust och äta en massa mackor framför tv'n i vardagsrummet/köket .... Eller koka makaroner, jag är grymt sugen på det. Min hals känns fortfarande lite sisådär, får se om jag går till skolan imorgon. Beror helt på halsen, vi ska ha Beep test imorgon på gympan, då är det ju ingen höjdare och springa om man har ont i halsen. Fast resten av dagen är rätt så viktig, vi har matte, svenska och engelska. Matten kommer att gå som den går, på Svenskan så orkar jag inte arbeta med mitt arbete och på Engelskan så .... åh jag orkar inte ens skriva om Engelskan, den är hemsk!

Aja, jag har hittat en låt som jag kan göra en liten mini koreografi till tills på typ Onsdag, men med min tur så kommer Helena säkert att glömma bort att vi hade dans-läxa. Då har jag ju gjort den helt i onödan.... Jag hatar läxor både dans och vanliga! Räcker det inte med att vi sitter där i skolan hela dagarna som små gnagare och jobbar häcken av oss? Nej, vi måste ta med oss skiten hem också. Lite mer pengar borde man väl iaf kunna få för att man anstränger sig så pass mycket som man gör?

Nä, makaroner var det va... med smör i... Idag har jag gottat mig i allt jag har sett... Läsk, godis och vitt bröd... Mums!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, nej sofia. Gör dansläxan!! Förresten, imorgon ska vi kolla på någon dansföreställning! Efter SO:n

2009-03-03 @ 13:11:15
URL: http://ananas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0