In case of fire yell "fire"

Åh, i sommar så kommer SlipKnoT till Sverige. De kommer till Metaltown... Jag vill jätte gärna se dom, men det enda problemet är att biljetterna kostar typ 1200 och gäller 2 dagar... Jag vill inte pröjsa så mycket för och bara se ett band (slipknot)! Så jag tror faktiskt att jag struntar i det. Jag hoppades att de skulle komma till Sonispherefestival, men det ska dom inte.... Aja, det spelar inte sådär jätte stor roll :)
Jag hoppas jag kan resa iväg i sommar... Jag tänker definitivt åka till Åland, jag ÄLSKAR Åland på somrarna. Det är otroligt vackert och så är det billigt att resa dit med eckerölinjen :) Sen så har jag även funderat på om man kanske skulle åka buss till typ Frankrike eller nåt, det tar inte så hemskt lång tid sen så blir det billigare än flyg OCH man ser mycket mer på resan dit :) Det skulle vara perfekt ju, då slipper man sitta här i tråkiga Sverige hela sommaren. Jag håller iaf på att spara pengar nu och jag har en del och planerar inte heller att slösa bort de innan sommaren, så till sommaren lär man nog ha en del :) Det är ju bra för man får inget studiebidrag och jag tror inte att jag kommer att sommarjobba....
Jag trodde att jag skulle få jobba med hundar nu, men den ena slutade höra av sig och den andra drabbades av sjukdomar inom familjen, så hon orkade inte hålla på och resa runt en massa med hundarna. Aja, får se om hon kanske hör av sig under sommaren eller lite innan, så kan man få lite pengar där.

Övriga nyheter! Jag är sugen på kladdkaka.... Haha, varje dag är det nåt nytt. Igår vad det munkar idag är det kladdkaka :P Fast jag kommer nog inte att göra någon, man kan inte gå runt och gotta sig i allt man är sugen på hela tiden.



Jag älskar godsaker
Bild tagen i December när jag var i Sthlm och firade två av mina kusiner


Kommentarer
Postat av: Juntao

Min kusin ska på metaltown ;D

2009-03-15 @ 18:18:50
Postat av: Fredrika

Tjaa, det var fett längesen! :) jag är megatagg på Metaltown, massor av grymma band ska dit så jag kan inte under några omständigheter missa det! :) Sonisphere blir fett grymt i år också, vill så gärna se Cradle of Filth. Det är typ första gången sen 2004 som de kommer hit... ska kanske pallra mig ner dit :o

Det finns så himla mkt festivaler som jag skulle vilja gå på... Jag vill verkligen se Dimmu Borgir på Rockweekend, och In Flames kommer ju till Sweden Rock (vad jag har hört). Varför kan inte alla bara samlas på ett ställe?! o.O hugs!

2009-03-29 @ 20:24:17
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0