Ich bin ein Schnitzel! + tåspetssko snack

That's pretty much what you could call me! Haha. Jag har så grym tråkigt att jag håller på med mina tåspetsskor (inte för att man behöver ha tråkigt för och kolla på dom)... Ah, dom är underbart vackra, men aj.... Det gör ont att stå i dom, speciellt i tårna. Jag tror jag har nageltrång (onödig fakta), så därför gör det nog extra ont på mig. Jag praktiskt taget dryper av svett efter varje tåspets tillfälle på baletten. Fast... Dom är ju så vackra! Dom trycker ihop tårna så hårt att det blir avtryck efter gel-paddsen! Sen så är tårna helt platta (nästan) och röda haha. Aja, vill man vara fin får man lida pin, ordentligt! En stående ovation till alla ballerinor där ute som klarar av en hel föreställning (balettföreställningar kan vara enormt långa!) i dom där djävulsskorna (som är så otroligt vackra)!

En lite halvkrasslig bild på tå-paddsen



Tåspetsskorna

Kommentarer
Postat av: Therese Lundengård

It's the shit! Ni får göra en dans med dem så jag får komma och titta :D

2009-03-07 @ 14:01:17
Postat av: Anonym

Haha, det lär nog ta ett tag, det är sjukt läskigt att gå runt med dom. Man är så rädd för och bryta av foten eller nåt haha :D

2009-03-09 @ 21:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0