Hoppsan-sa

Vart som sagt en väldigt spontan utgång igår med Therese. Vi kom dit runt 21.30 (fritt inträde, yes!). Så fort man kom in genom dörren började man se folk som man kände igen, bl.a två stycken danstreor, en dansare som tog studenten förra året och en granne som jag VAR kär i under typ femman haha. EFtersom att det var happy hour så köpte jag och Therese oss två cider ivar, den kvinnliga bartendern som serverade oss skrämde mig, hon var skit stressad och såg jätte sur ut! :O
Vid det här laget var det typ ingen som dansade, men när vi var klara med våra två cider då var dansgolvet nästan fullt, så vi började dansa :D Till en början så fanns det inte så många fulla snuskiga killar, men senare mot kvällen så började dom flockas runt omkring oss, jag var inte ett dugg pigg på och dansa med någon (kille) så jag dissade alla som ställde sig med sitt skrev mot min rumpa haha.
Kom fram en massa olika tjejer och pratade med oss också, helt sjukt hur pratglada människor blir när de har fått i sig lite alkohol :P
Allt som allt var denna kväll väldigt trevlig och underhållande :D

Och ikväll blir det party igen, klassfest :D Jag hoppas att det blir lika trevligt som förra gången. Fast jag har en känsla av att det kan bli mer kaos den här gången, för det verkar som att det kommer mer folk. Främst jobbiga människor om jag ska vara ärlig.
Aja om det blir en katastrof då kan man ju alltid sticka ut på krogen, eller bara åka hem :D Hursomhelst så blir det bra.

Vilket jäkla party inlägg det här blev, fast det behövs :D



Don't be the (suicidal) bunny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0