Hejsan hej

Hejsan hoppsan fallrallera. Jag vart klar med min SH uppsats idag och jag vart faktiskt rätt så nöjd med den, den vart ca 4-5 sidor lång så jag hoppas att Åsa också gillar den :P
När jag var klar med min uppsats så såg jag att Therese var online på facebook så jag skrev till henne och frågade om hon inte skulle ut ikväll med sina vänner hon berättade då att dom hade dissat henne och frågade då om jag ville med ut, tja tänkte jag... Jag har inget bättre för mig, så nu ska jag snart ner på stan och partajja med Kaa-kaa-tessan :D Det blir andra gången för mig (som jag är ute på krogen) och denna gång ska jag förgylla People med min närvaro :D

Jag hoppas på en hejdundrande kväll fylld med dans och ... ja vem vet vad mer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0