Glöm inte att leva!

Ja, denna vecka har väl varit som den har varit .... Mamma kom hem i Söndags. Hon kom hem runt 10 (jag låg och sov då) så tråkigt nog kom hon hem till ett ostädat hem. Suck, jag som hade tänkt städa och så ... Finns vissa saker man inte ska skjuta upp, t.ex städa... Eller jo, jag tänker fortsätta göra det, bara för att!

Ouä, i måndags så satt jag och oroade mig för min svenska uppsats hela dagen ... Jag har verkligen ingen fantasi just nu! Jag har haft jätte lätt för att skriva sagor osv förut, men just nu så är min hjärna för trött för och hålla på och hitta på en massa sagor ... Aja, i Tisdags hade vi matteprov, det kändes som att det gick jättebra, jag svarade på alla frågor och gjorde klart provet på ca 20 min (ovanligt för mig, kan sitta kvar hela lektionen ibland). Fast något som jag har lärt mig under det här året är att även fast det känns bra, så kan det gå uruselt, så jag förväntar mig inte mer än ett IG... Ännu en gång till ...
Onsdag (idag). Vår lärare var inte där imorse så vi fick jobba själva med några uppgifter, jag och Sofie var väldigt hurtiga och gjorde klart nästan allt, medans några hönor bakom oss satt och gjorde loppor haha, jag nämner inga namn ;) Moderna och baletten gick segt, men på moderna så fick vi sluta tidigare och på baletten så fick vi ha avslappning. SKÖNT, säger jag bara! Alla, vad man än går för linje, borde få ha en lektion i veckan då man lägger sig och lyssnar på ett sånt där band och bara slappnar av ... Det är underbart!

Förresten så bjöd Therese på godis idag, det uppskattades! Muchas gracias! :D

Imorgon väntar ännu en skoldag, kan inte direkt påstå att jag ser fram emot den, men jag fasar inte inför den heller. Jag känner mig rätt så neutral :)

Haha, verkar som att Mira och Sofie's stalker har börjat prata med mig också ... Är väl inget sådär större fel på henne, men ... hon är jobbig det är allt haha. Jag trodde jag skulle slippa henne, men aja ... Om hon vill prata med mig så får hon väl göra det.

På Lördag blir det klassfest igen, får se om det blir lika trevligt som förra gången :) Mer info om den kommer väl senare ;) För jag tror inte jag kommer hinna blogga (stort) igen innan den.



Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0