Fredag den trettonde... Oh vad rädd jag blir!

Även fast en del av mig vill tro på hela den där "Fredag den trettonde = Otursdag" grejen, så kan jag helt enkelt inte göra det. Min dag har börjat rätt så bra. Ok, jag måste gå upp ca 2 timmar tidigare för att jag glömde min SO bok i skolan... Ja, jag måste åka in till skolan tidigare och göra läxan, men det gör inget för gissa vem som kommer att göra mig sällskap där? Jopp, Sofie :D Jag sticker om ca 15 min, tills dess har jag inte särskilt mycket att göra ... Borsta tänderna, det är nog allt :D Och ja, ta på mig ytterkläderna och lunka mig fram till bussen.
Igår så berättade min mamma att det ska bli 10 (PLUS) grader på Måndag! För bra för och vara sant? En del av mig tror det, en annan tror inte det, men tror att det kommer bli skit slaskigt så man kommer ändå inte kunna ta på sig sina vackra converse... Åh .. :( Jaja, jag tänker såhär, njut av snön nu för den lär säkert komma sent nästa år.
Just det en annan sak som hände var BBN-het .. Oh my, jag trodde jag skulle dö! För de som inte vet vad det betyder ... Let's just keep it that way :D Jag hann iaf fixa det, innan den fixade mig hahaha!

Ska gå och borsta tänderna nu och hoppas att jag inte drabbas av några fler BBN-heter under dagen... Det hände igår i skolan haha, fy fan!

NAaAA NAAananaa NAAAAAAAAA!



Pimpade min vägg igår, now it looks mighty fly! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0