En dans

Angående dansläxan, så har jag gjort den ... I mitt huvud... Har inte känt mig nå pepp på och göra nåt alls idag, så resultatet har blivit att jag mest bara har suttit i mitt rum och hållt på med datorn eller tittat på tv. Som tur är så har det gått rätt så bra program idag typ top model, providence osv osv. Har även spelat lite sims :) Hehe nåt som jag tycker är lite kul, som ingen annan kommer att tycka, är att jag gav mina simmar efternamnet Rock och så tänkte jag, vadfan ska killen heta? Och utan att tänka efter så fick han heta Kid, haha. Så det vart Kid Rock, utan att jag ens märkte det. Tur bara att tjejen inte fick heta Pamela, det hade varit ... en bekräftelse på att jag är aningens besatt av kändisar hehe.

Just nu så har jag ett sånt ögonblick då jag bara vill resa bort .... Vill ligga på en strand (utan folk) och höra vågorna slå mot strandkanten ... Kanske nån liten humla eller nåt liknande som surrar förbi lite då och då.
Medans vissa människor blir väldigt deprimerade mot hösten/vintern så verkar det som att jag blir det mot våren... Vet inte varför. Var såhär förra året också, men det var bl.a för att jag skadade mitt knä, vart jätte sjuk och på så sätt missade en massa och kände att jag inte hade någon kontroll över nåt.
Fast så illa är det inte just nu :) Är bara det att jag vill ha lite solljus ... Hoppas det blir en varm sommar så man kan vara ute och göra grejer, ingen höjdare när det bara regnar :/

Ska gå till skolan imorgon, men inte vara med på dansen. Om vi har musikalträning på kvällen så kan jag vara med och markera... Vill ta det lugnt nu och inte bli sjuk igen!

over and out

Kommentarer
Postat av: fredrika

jag kan säga att jag håller med dig totalt! jag vill verkligen ha solsken nu, trots att snön bara vräker ner. Jag ber inte om sommar nu på direkten, utan jag vill verkligen bara vara på väg! Skinnjacka och converse liksom.

2009-03-03 @ 20:28:55
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: fredrika

Svar: hahah, okaay! :) jag skulle säga att egentligen alla ställen säljer skinnjackor just nu, eftersom att nitar och rock är så sjukt inne i vår. Kolla Carlings, Levis och Top Shop, de har nog de grymmaste ;) om man vill köra på lite dyrare och kanske äkta, så ska du nog kolla Diesel och Replay. Urban Outfitters på Biblioteksgatan har säkert också! ;)

2009-03-03 @ 21:51:36
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0