Tjolahopp tjolahej

Har inte skrivit ett ordentligt inlägg på länge, så jag tror minst sagt att det är dags nu :D

Skolavslutningen var bajs, den höll på i typ 5-10 minuter ... Aja, efter den så åkte jag, Mira, Sofie, Therese och India ner på stan och satt vid ån. Vi käkade lunch och försökte göra s'mores så gott vi kunde, haha. En mini-brasa i stadsparken är farligt! ;) Måste ta och göra ordentliga s'mores någon gång!

Tisdagen den 16e hade vi en liten avslutningsträff för India, hon åkte nämligen hem igår (tror jag). Vi käkade på tok för mycket godsaker (Lidl's sourcream and onion chips är bäst!) och var uppe tills typ klockan fem på morgonen eller nåt haha. Det var hemskt och säga hejdå ... Man ville inte att bussen skulle komma :( Men vi kommer att ses inom en snar framtid, rättare sagt nästa sommar!

Efter det så har jag inte gjort nåt speciellt, sovit, ätit, kollat på tv, suttit vid datorn, varit med teddy och thom. Fast det gör inget, det har varit jätte skönt att bara slappa! Känner att jag behöver det.

Som jag har skrivit tidigare så blir det Metaltown imorgon! Det blir jag och min bror. Vi åker med bil till Gbg imorgon på morgonen och åker hem natten mot lördagen :) Det kommer att bli great! Men jag måste erkänna att det gjorde ont och punga ut med så mycket pengar + att jag måste punga ut med ännu mer ... oi. Men det kommer att vara värt det! + Att jag ska få mer pengar och har rätt så mycket nu med.

Har för tillfället inga fler planer för sommaren, jag tar var dag som den kommer :) Så om någon vill hitta på nåt, ring eller messa jag är typ alltid ledig :)

Nu så måste jag diska ( :'( ) och sen så måste jag handla ... Men får se om jag inte gör det lite senare.

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Asså OH MY FUCKING GOOOD!

shit va kul det var asså :D kommer aldrig ta av armbandet ;)

stod längst fram på både Slipknot å Manson, fick grymma bilder! 8D

http://freudrischen.devote.se/blogs/2160949/metaltown--3.htm#WriteComment

2009-06-30 @ 23:02:57
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0