Sista veckan i tvåan

Hur grymt fort har inte det här året gått? Var det inte igår jag gick upp till klassrummet, såg Therse, India och Meme och insåg att jag nu skulle börja tvåan? Ska jag börja trean i gymnasiet om typ 2 månader? Känns mer som att jag borde börja åttan eller nåt sånt ....

Mitt sista sommarlov börjar på fredag, jag har ingenting inplanerat inför sommaren ... Jag vågar inte vara alltför optimistisk, det brukar vara så att man pratar om alla underbara grejer man ska göra, så blir det inget av det. Fast vem vet, det kanske blir någon enstaka rolig sak (menar större grejer då)? :)

Har för tillfället inget mer att skriva, kanske kommer på nåt sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0