En liten spricka i tån måntro?

Igår när vi hade jazz så tror jag att jag gjorde nåt hopp där jag förmodligen måste ha sträckt på fötterna väldigt dåligt och vikt in min stortå under mig och sen landat på den ... Ja, aj... Det gjorde rätt så ont, men smärtan försvann efter ett tag och jag tänkte inte mer på det. Men nu när jag var ute med Teddy och började gå ordentligt (man går ju inte så ordentligt här hemma, man drar mest fötterna efter sig) då kände jag att jag hade ont i den tån ... En spricka ? Vet inte hur det känns att ha en spricka, men jag har typ hört att det inte ska göra så ont, så kanske? Lite läskigt att jag landade sådär på min stackars stortå bara :(

Idag är det Dagen, ja dagen då en massa studenter tar studenten. Inte alla, men många .. Jag lider med dom, vädret är HEMSKT, det är iskallt och det blåser så in i h*elvete! Jag ber till alla Gudar som finns att våran/min studentdag blir vacker och varm! Please, please, please, please, please!
Nästa vecka på torsdag ska jag och mamma kanske till Sthlm och fira min kusin som tar studenten, shit ... Känns som om det var igår vi lekte hemma hos moster och inte ens hade börjat skolan ... Eller när han skulle lära mig hur man räknade matte, det hjälpte väldigt mycket faktiskt! Tråkigt bara att vi har glidit ifrån varandra på sistone, för vi var verkligen bästa vänner när vi var små.
Aja, jag känner iaf att jag och min tjejkusin har kommit varandra närmare.. Jag tyckte inte om henne mycket när hon var yngre, men nu när hon är äldre så är det mycket roligare att prata med henne och bara umgås. Hon är jätte social och ja ... rätt så underbar! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0