`- O - ´

Shit vilket underbart väder det har varit i helgen och idag! Har typ bara varit ute.
I fredags så vart det en helmysig tjej-dag med Therese, Sofie, India och mig själv. Det började med att vi käkade vid ån och pratade om allt mellan himmel och jord (Can I have your numb-ha? HAHA). Sen så åkte vi hem till mig och kollade på Titanic, grym dag! Vi måste göra om det snart igen!

I lördags så åkte jag till Thom, vi var ute med båten och sen så grillade vi korv, på kvällen cyklade vi lite :) Det var jätte mysigt.
Och i söndags så kom Teddy hit, han har blivit jätte fluffig och jätte trotsig :O, men det gör inget. Jag gillar honom ändå :D
Sen så åkte jag, Thom, mamma och hennes kille till någon sjö och satt där och bara tog det lugnt.

Tror jag ska gå och hämta mer och dricka nu, är jätte törstig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte mysig

2009-06-01 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0