what's new pussycat woo-woo-woo-o!

Idag så har jag efter flera års längtan äntligen skaffat mig två små underbara kattungar! :D Jag fick världens största chock när min mamma sa "ja" till att skaffa en... Nästan direkt efter ja:et så gav jag mig iväg och köpte kattsand och dylikt och började leta.. Jag försökte få tag på en person som hade ett par svarta långhåriga katter, men dom svarade inte på hela dagen så tillslut så ringde jag till en annan person. Hon berättade att hon hade kvar två katter, en hona och en hane. Precis det jag ville ha. Så idag åkte vi hem till henne, det var kärlek vid första ögonkastet... Så små och underbara! Den svartvita är en pojke och älskar att attackera sin syster och bita henne i öronen, han är inte super förtjust i att mysa, men det går an så länge han får pipa lite i hopp om att bli nedsläppt för att få attackera syrran igen. Syrran (vitgrå) absolut ÄLSKAR saker som rör sig snabbt, så den nyinköpta råttan från willy's (haha lågbudget!) var en stor hit. Hon tycker om att kela rätt så mycket och lyckades faktiskt på hemresan somna i min famn en liten stund. Henne ska jag göra till min lilla kelråtta! :D Haha.

Har inte kommit på några namn, men åt den svartvita lutar det  åt "Musse". Han har en fläck på ryggen som ser precis ut som Musse Pigg! Så vad passar bättre då än Musse eller kanske Mickey? Den vitgråa vet jag fortfarande inte ... Men det kommer väl så småningom :)

Hela jag vart helt .... jag vet inte vad ... så jag måste gå och mysa lite med dom nu :D Dom är så små och underbara!



Annonsbilden, det är dom två till höger :)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

de var gryyymt söta dude! :D



svar: haha, relativt lugn plats och jävligt bra kamera är hemligheten bakom bilderna 8D

Chris är för söt! (alla är gorgeous) Medan Corey snackar om folket på bron, fuck'ar Chris åt mig å min kompis lite random (:O), vi fuck'ar tillbaka, han gör tummen upp xD :D thats the spirit.

2009-07-14 @ 18:05:17
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0