Stolt

Idag så hade Sofie och en kompis till henne anordnat ett dans jam, ååh jag är så stolt över henne! Haha, låter som en mamma nu, men jag är verkligen jätte stolt! Sofie är en av de bästa dansarna jag känner och det är så kul att hon verkligen kämpar för och visa andra hur kul det är med dans. Alla borde få lite av Sofie's mod i sig!
Haha fick testa på lite house... Det var annorlunda, men jätte kul. Jag ser dock galen ut när jag dansar det, hip hop är inte min stil. Jag är mer graciös och mjuk i mina rörelser haha.

Har prov på Statsskick (samhällskunskap) på Fredag ... Fy tusan... Jag förstår knappt någonting, måste plugga på ordentligt så att man åtminstone får ett G! Fick G på det senaste provet så det är ju inte hela världen om man får ett svagt G, det är allt jag satsar på i det här ämnet, just pga att jag inte är så intresserad utav det. På Historian har jag däremot VG så där försöker man jobba lite hårdare :)

Dagens problem i Sofia's huvud:
Ska jag fortsätta gå i Jazzlinje Cole?

Jag vet inte om jag vill fortsätta faktiskt... Skulle vara skönt och bara kunna åka hem efter skolan varje dag och inte känna att man måste vara någonstans, men däremot så lär jag mig så himla mycket där! Hea är en helt otroligt lärare som  har lärt mig massor!



Min "lilla bebis" Sofie haha :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va söt du är! Puss :*

2009-01-16 @ 19:30:56
URL: http://ananas.devote.se
Postat av: Sofie

Åh, va söt du är! Puss :*

2009-01-16 @ 19:32:09
URL: http://ananas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0