Sofie Melin

Video på Sofie när hon dansar på sitt jam (+ lite annat folk) :)


Kommentarer
Postat av: fredd

Herregud. Tänk att jag har hittat en som känner likadant som jag! Jag bara fylls av glädje och jag har längtat ihjääääl mig enda sedan konserten till nästa i sommar. Jag kan verkligen inte överleva utan dem, och det får alla tycka vad de vill om ;) Jag verkligen älskar dem, det är en kärlek från en Maggot. Vi är stolta Maggots! :D Jag grät när de kom in på scen på konserten. Herregud, det var helt overkligt!



Hahah, härligt... det är så sjukt ointressant, jag minns när jag gjorde ett arbete om det, "kinesiskt porslin var mycket eftertraktat" ... megasuck.

2009-01-19 @ 19:10:16
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0