SlipKnoT

Kommer ihåg första gången jag såg en utav medlemmarna i SlipKnoT. Jag gick i sexan och de visade en intervju med Chris (han med den långa näsan) det första jag tänkte var "fy... vad läskig han är". Haha, nuförtiden så ser jag inget läskigt med dom... Kanske för att jag har sett bilder på alla utan sina masker (kommer dock inte ihåg hur alla ser ut) + att jag vet att dom inte tillber antikrist eller gör något annat lite annorlunda/läskigt ... Dom ber faktiskt innan varje konsert ( till Gud), så allt annat som du kanske har hört är inte sant... Sen så är det inte sant att dom typ dödar kattungar på scen. En kille som jag chattade med som kom från Mexiko sa att dom gjorde det. Vart faktiskt lite arg.
Sanningen är att SlipKnoT är ett helt harmlöst band. Visst ibland så sjunger dom kanske inte om världens vackraste saker, men dom står inte för något dåligt.





Mina väggar

Kommentarer
Postat av: Fredd

Fantastisk bra uttalande ;) och grymt snygga väggar :o jag har eventuella planer på att fixa en fondvägg i mitt rum med mönstret som jag har som bakgrund på bloggen, det vore fan härligt! :D



Jag tycker att vi ska se dem 'til we die!! ;D med rullstolar och hela paketet xD 8D

2009-01-09 @ 17:15:36
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0