Nej, men hej. Hej, men nej.

Hejsan hoppsan alla pigga och glada människor! Själv lyckades man gå upp kl 9 idag :D Mamma och hennes kille sover fortfarande, så man får se till och vara tyst annars så lär min kära moder bli galen :P

Jag har redan nu börjat fundera på lite sommarjobb... Jag skulle vilja jobba med djur, men jag undrar (har aldrig letat efter jobb eller så innan, inte särskilt seriöst iaf) om man kan lämna in sin cv (eller vad man nu än bestämmer sig för och göra) till flera företag samtidigt eller ska man lämna in den till ett företag i taget? Känns ju lite oproffsigt att lämna in sin cv till typ 10 företag så säger ett att man får jobbet så får man tacka nej till ett annat ... Fast det är väl så arbetslivet ser ut? Eller? Får ta och lösa detta på ett bra sätt :O

Undra vad man ska ta och göra idag? Kanske ta och träffa en viss liten Thom-Thom :D Fast jag får se :P



Haha den här bilden är så rolig :D

Kommentarer
Postat av: fredrika

Ahmen yeees ;) jag är nu i new york, världens bästa stad. är helt mållös faktiskt, har aldrig sett något liknande. Det är verkligen den staden man har hört om, det ryker ur brunnarna på gatorna, det är taxibilar all over the place och det hörs nästintill ständigt av polissirener. har haft megatur med vädret, strålande sol och kallt varje dag. times square är ju helt sjukt, jag skulle kunna stirra i timmar. jag kommer att lägga upp massa pics på bloggen när jag får tid, vill ju hinna med så mkt som möjligt när jag är här! igår var jag på bio med min kusin, Regal Movie Theater hette den och den ligger precis vid times square. vi såg en skräckfilm som hette något i stil med bloody valentine - i 3D. vi typ dog. men kul var det! ;) jag ska iväg nu, vi hörs lite senare! :)

2009-01-24 @ 13:31:53
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0