In your face!

Vi har alla hört att man får mask i magen om man äter snö .... Sant eller Ej? Jag har aldrig trott på det. Har däremot märkt att många tar detta på högsta allvar, enligt dem är snö ett big no no.
Så idag när jag såg att dom hade skrivit om detta ämne på aftonbladet då var jag ju bara tvungen att klicka mig in där och ja... Jag hade rätt, man får inte mask i magen utav snö. Jag brukar inte hålla på såhär, men just nu så känns det bara så bra och ha rätt :D Tror du mig inte läs artikeln här då.

När vi ändå pratar om sånt här då måste jag ju självklart erkänna att jag åt snö när jag var liten + en massa annat. Bl.a skum, sand och så tyckte jag om att slicka på batterier, mums! Sist jag åt snö var det efter en dansträning.. Jag hade glömt ta med mig vatten och var så himla törstig så jag visste knappt var jag skulle ta vägen. Anledning till att jag inte drack på dansen var att jag hade lite bråttom till bussen så jag hade inte tid och gå in på toa och dricka. Så jag tog upp en stor näve med snö och stoppade in den i munnen... Åh, det var så gott och kallt så jag tog lite mer... Yum! :D Snö är väl kanske inte det fräschaste och smaska i sig, men om man verkligen är jätte törstig och ser en massa orörd snö som inte ligger för nära någon motorväg då är det väl bara att ta sig en näve eller två :D Hahaha jag är galen ...




Snö är inte bara kul att leka i :D


Kommentarer
Postat av: Fredd

Ärligt talat så visste jag inte om att Slipknot hade grishuvden på en konsert! Jag hörde bara om svenska blackmetalbandet Marduk som hade äkta grishuvuden mm under en konsert. Det blev ett jävla hallå kring det, första sidan på kvällstidningarna å allt. Men inte så konstigt, det är faktiskt riktigt äckligt.

Jag älskar verkligen Slipknot för deras attityd. Inte massa satanistiskt skit som man tyvärr stöter på hos en del bra band. Jag hade ju det dilemmat med bandet Cradle of Filth. Grym musik, men de hade mkt weirda prylar för sig. Grymt att Slipknot inte håller på med sånt scheiss. De är bara rakt igenom kaxiga! 8)

2009-01-09 @ 23:45:53
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: lala

test

2009-01-13 @ 13:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0