HubbaBubba

Ännu en dag i Sofia's liv är avklarad. Vad har hänt idag då? Jag har haft skola. Engelska, Historia, Jazz och Matte. Det var helt okej... Maten var väldigt god. Efter det så stack jag ner på stan och kollade på en födelsedagspresent till Sofie. Den var dyr... men jag tror hon skulle tycka om den. Jag får se om jag köper den :)

Har väl inte hänt så mycket mer idag... måste göra min sh läxa snart. Är dock inte så jobbig, vi ska bara läsa några sidor... Men det är såååååååå tråkigt! Sh är inget för mig ...

Är trött ...

Kommentarer
Postat av: sofia-boy

hej :)

2009-01-31 @ 20:04:33
Postat av: Sooz

Hej Piff ;)

2009-02-01 @ 21:31:43
Postat av: Sofie

ååååhhh :D haha. Köp inte för dyra saker!! Jag tycker om det mesta :D

2009-02-02 @ 18:25:45
URL: http://ananas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0