Hejsan Hoppsan Falle-ralle-ra

Jag har blivit en riktig sopa på och blogga, men det gör inget. Min vakna tid slukas upp utav dans, min pojkvän och skolan. Mer eller mindre :) Fast det gör inget, jag har inget emot någon av dem. Skolan är väl lite tråkigare, men för det mesta så är det rätt så "chill" haha. Min pojkvän får ta upp så mycket av min vakna tid som han bara vill... Jag är kär, and I love it. Cheesy jag  vet, men så är det :)

Till helgen så blir det 3 föreställningar. Det känns bra nu med alla danser, det kommer att gå bra :)

Jag har typ ingen ork kvar i kroppen nu längre...Måste.... SOVA! Skönt att man har sovmorgon imorgon tills 9! Sweet..

Good night people





Jag har fixat så att man inte kan klicka på den där bilden
Detta har jag gjort utav självklara säkerhetsskäl (massiv risk för hjärtattack). Försök inte att förstora den då du bara kommer att orsaka dig själv och andra runt omkring dig skada.
Tack på förhand
Sofia/Sooz

Kommentarer
Postat av: fredd

fett salt fan :) (nytt uttryck med samma betydelse som chill, har dykt upp lite sådär random i mitt liv x'D) mega-btw, tänk dig att se Slipknot live på Madison Square Garden... :o DET vore grymma grejjer.

2009-01-08 @ 23:26:10
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0