It's maj börthdäj

Inte min födelsedag än, men snart så jag ska skriva ner vad jag önskar mig och så :D

Eftersom att jag bara kommer att få födelsedagspresenter från typ 3 kompisar som känner varandra så kan ju ni prata ihop er lite så att det inte blir typ en massa av dittan och lite av dattan haha :P

Ok here we go ...

1.  Inramade personliga bilder, jag har för få RIKTIGA bilder på mina vänner. Det kan jag ta emot hur mycket som helst av!

2.  Små ljushållare/lyktor som man kan hänga i fönstren (eller bara ha ståendes någonstans). Detta vill jag inte ha alltför mycket av, men några iaf :P

3. Jag kommer inte på nåt mer, men kanske uppdaterar det här inlägget någon annan gång, så håll utkik ;)

Kommentarer
Postat av: sofie

bra där

2009-02-13 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0