Fotodag med Sofie

Idag vart det en fotodag med Sofie :) Ursprungligen så skulle vi ha två teman "brunt" och typ "vinter-blomma" haha. Sofie började göra mig iordning för "brunt", men tillslut så vart det inte så brunt haha. Tråkigt nog hade inte Sofie med sig sin original kamera utan en annan, men bilderna vart ändå bra. Eller ja, iaf vissa av dom :) Så jag är nöjd. Nu sitter jag här och väntar på att hon ska komma in på msn och skicka bilderna.

Imorgon så ska jag försöka underhålla min mammas pojkväns dotters styvdotter (haha, hoppas någon förstod det där). Hon kommer från England och talar bara Engelska. Kommer nog att bli kul. Vi skulle typ på bio eller nåt, men jag kanske kan visa henne omkring lite här i Uppsala. Finns ju ändå lite saker och se :) Så får man öva lite på Engelskan också.

Ååh, längtar tills på Lördag när jag fyller år och jag, Sofie och Therese ska ut! Det kommer att bli jätte kul! Hoppas jag iaf, hehe. Eftersom att mamma har varit sjuk så struntade jag i att bjuda hit min moster och mina kusiner. Annars så hade jag bjudit hit dom tills på Söndag så hade vi kanske kunnat gått ut och ätit. Fast jag får göra det i slutet av månaden eller nåt när mamma mår bättre :)

Ska gå och kolla vad man kan göra för middag nu. Eller iaf ta lite fil... mmmm, fil haha.

   Morsning Korsning säger jag

Kommentarer
Postat av: fredrika

gissa om jag blev glad när min favoritmetaltidning MetalHammer publicerade sina "Readers Poll 2008" resultat i januarinumret, SLIPKNOT TOPPAR AAALLLAAA (positiva) KATEGORIER! 8D det är grymma grejjer det. Joey på bästa trummis, Mick på fjärde bästa gitarrist, Paul på fjärde bästa bassist, Psychosocial vann både bästa singel och bästa video, Slipknot vann bästa band och bästa frontperson gick till Corey. Corey hamnade tvåa på "Hero of 2008" men Barack Obama fick förstaplatsen lite sådär btw i en metaltidning x'D men det är fan grymt. Men bäst av allt: "Who Will Rule 2009" = SLIPKNOT OFC! 8D

2009-02-17 @ 20:45:40
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Sofie

Ja, vissa blir nog riktigt bra! :D



Vi får ta en till fotodag snart ;D

2009-02-17 @ 21:54:00
URL: http://ananas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0