Tjolahoppsansa

Skolan har nu satt igång "på riktigt", vi har fått våra scheman, jag gillra det! har knappt några lektioner och nästa termin blir det ännu färre :D

Vaknade typ 4.40 idag och kunde inte somna om efter det ... Oh well, gick upp, satte mig vid datorn, kände hur hungern började kicka in så jag gjorde mig en korv- och äggomelett! Så den sitter jag och smaskar i mig just nu.

Idag börjar jag dagen med balett, sen så får vi väl se om det blir modernt eller om vi slipper undan, Vill inte ha dans med tvåorna .. Eller iofs är det ju kul att visa upp sina skills. För det är verkligen så, treorna är bättre än tvåorna.. :D

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm vilken god omelett!

Bjuder på en nytagen bild, tjolahopp tjolahej jag är en leverpastej


Kommentarer
Postat av: sofie

söt unge!

2009-09-04 @ 11:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0