Första skoldagen för kanske sista gången?

Idag var det sista gången jag gick till Boland för den första skoldagen. Det här året kommer att gå sjukt fort (tror jag iaf), jag måste erkänna att jag är rädd.

Jag har en aning om vad jag vill göra efter gymnasiet, det är genomförbart. Men sen efter det .... Vet inte vad jag ska göra. Aja, jag måste fokusera på det här året nu. Det är mycket på gång. Julföreställning, projektarbete, läxor, prov ... Jeez, känns som att man kommer att dö. Fast jag har sett latare människor än mig själv klara av det, så det kommer att gå bra!

Fy tusan vad jag är trött ... Ska lägga mig TIDIGT ikväll! Kan faktiskt vara dags att vända tillbaks dygnet nu när skolan är igång igen, hehe.

SNAAAAAAARK!



Bild tagen i typ Lördags
Jag och Musse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0