Teddy oh teddy

Ääääääntligen så har jag fått ett seriöst svar på min annons som jag la ut på blocket! Annonsen resulterade i att jag ska få ta hand om en shih-tzu på fyra år vid namn Teddy i en vecka nu :D Han är så ful att han blir söt!

Klassfesten förra veckan var helt craaaaazy (på ett bra sätt)! Jag blandade till två drinkar till mig och India, den första vart jätte stark så nästa gjorde jag lite svagare, trodde jag, men den var minst lika stark så två drinkar räckte för både mig och India! Vi vart helt vimsiga haha :P Dagen därpå kände man sig lite virrig, men det gick bra och jag mår toppen nu (typ 6 dagar senare :D)

Gick upp jätte tidigt idag så jag ska åka till skolan lite tidigare :) Min buss går 9.50, så jag funderar på och kanske lägga mig i sängen och kolla på tv.



Bild på Teddy-ponken :D

och

De viga brudarna från Boland :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0