Suck ...

Det här har inte varit en bra dag... Eller jag vaknade och var jätte glad, men när jag kom till skolan så hade alla en sån tråkig attityd och eftersom att jag var rätt så trött så vart jag påverkad på en gång ... Detta ledde till att jag gick runt i skolan och sa inte ett ord typ ... Bara deppade. Vart glad när jag kom hem till en söt liten krabat vid namn Teddy, han var iaf glad och se mig. Aja, nu på kvällen så vart man dissad så då vart man deppig igen, men nu så är jag hemma iaf så jag kanske blir lite gladare sen.
En rolig grej var iaf att jag fick VG på min SH uppgift, notera att jag gjorde den på en dag (vi hade typ 2-3 veckor på oss... jeez), så jag stressad rätt så mycket med den. Fast jag tror nästan att jag jobbar bäst under liten press, hehe. Eller jag jobbar bra även fast jag inte har någon press på mig heller. Eller ja, resultatet blir bra, men att sätta igång... Det är svårare.

Ska ut på en promenad med teddybjörnen snart igen. Är så grymt skönt att gå ut en massa nu när det är soligt! Och vilken bra anledning man ha också. Den där hunden är inte långsam heller så man går rätt så snabbt också, frisk luft och motion är toppen! Hehe.

Imorgon så ska jag, mamma, hennes pojkvän och teddy (ev en till) ut till hammarskog och grilla, blir årets första grillning! Det blir nog trevligt. Lär väl skriva mer om det imorgon. Får se om jag tar några bilder med min superbraiga mobil också. Tummen upp för mobilkameran! Var lite ironisk där, haha.



Stackars Teddy har fått all sin päls avklippt!

Han ska egentligen se ut såhär



Fast en liten tofs på svansen fick han ha kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0