Påsklov is the shiet

Jag älskar lov! Speciellt när jag har en liten Teddy som håller mig upptagen under dagen. Utan honom hade jag nog bara suttit vid datorn och tråkat. Så mitt lov består av en massa promenader hela tiden. I lördags hann vi även att grilla, det var trevligt och gott :D I förrigår kom min bror och nu nyligen begav han sig mot Arlanda ... Lucky bastard, jag vill också iväg :( Jag och Thom funderar på att åka till Åland, typ nu till helgen :D Det skulle va trevligt, men vi får se om det blir så :)

Det händer inget i mitt liv så det är därför jag inte bloggar om nåt ... Där ovanför ser du vad som händer när det inte händer nåt i mitt liv ... tråkiga inlägg som jag inte ens vill skriva :P



Man får väl hoppas att brorsan får det trevligt där nere i paradiset ... Och ja jag har varnat honom för dom där jävla golddigger thailändskorna... Jag dödar honom om han kommer hem med en! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0