Howdy Doody

Vad kan tänkas ha hänt i mitt liv sen senast? Vill du gissa? Nä, tänkte inte det heller. Svaret på den frågan är, inte mycket. Har gått i skolan, tränat inför musikalen och tagit hand om Teddy.
Fast idag så åkte Teddy hem tråkigt nog, men han kommer tillbaks någon annan gång :)

Musikalen har premiär den nionde maj. Jag hoppas verkligen att det går bra ... just nu känns det lite sådär halvkrassligt, är ca 3 veckor kvar och alla har inte lärt sig sina repliker, vi dansare har inte lärt oss danserna helt och hållet... Fast det kommer att gå bra *peppar peppar ta i trä*. Jag hoppas iaf att vi slår Katedral, dom hade premiär på sin musikal förra veckan typ, men jag har hört att den inte var så bra (skadeglädje) *FniZzzZ*.



Thom och Teddy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0