Varit med i Veronica Maggio's video!

Yes, det är vad jag och typ 15 andra personer har gjort idag! Vi spelade in videon till låten 17 år. Ska inte avslöja alltför mycket, men det var roligt! Lite trist bara att nästan alla stod och rökte hela tiden, inklusive Veronica.

Var väldigt mycket drama innan jag kom dit! Tydligen så har några omogna typer hållt på och kastat sten mot bussarna som åker här i Gottsunda så dom slutade åka idag! Detta visste dock inte jag och Mira om (Mira skulle ta samma buss som mig) så vi stod och väntade på 8an i typ 40 minuter! Fast tillslut så fick vi skjuts av en familjevän till Mira, halleluljah!
Hoppas bara att min buss till skolan går som vanligt imorgon.

Skäms verkligen över och bo i Uppsalas ghetto/mest omogna område! Vem fan tycker att det är kul och kasta sten på bussar?! Ser fram emot och flytta härifrån!

Orkar inte ladda upp bilderna jag tog idag, men jag gör det imorgon... Och så ska jag försöka fixa bilderna som Sofie tog :)

Kommentarer
Postat av: Juntao

Lyckost som ska vara med i en låt ;O ;)

2008-09-22 @ 09:22:38
Postat av: Sofie

Härlig ny design du har fixat på bloggen! Mycket bättre, mycket gladare :D



Det var naaaajs.

2008-09-22 @ 13:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0