Tjohej ...

jag är sjuk! Lär stanna hemma idag, orkar inte gå till skolan ... Gick igår även fast jag inte ville + att vi bara har 2 lektioner idag... Usch vaknade för ca 30 min sen av att det gjorde jätte ont att svälja och att jag frös, så jag gick upp och tog en halstablett, men det funkade inte riktigt så nu sitter jag här och har precis druckit varm mjölk med honung. Ska ta och göra te snart, men först, en halstablett :P Får hoppas att jag lyckas somna igen lite senare.
Fast som tur är så känns inte den här förkylningen liika hemska som den kan vara ibland, jag snorar inte sådär jätte mycket, det är mest min hals som irriterar mig, men det går nog över snart :)

Ingen som har en mirakelkur mot förkylningar?



Borde ha tagit på mig en halsduk den här dagen :O

Kommentarer
Postat av: Juntao

Hoppas du mår bättre snart :)

2008-09-12 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0