Tee-hee

Den här helgen kommer nog att bli väldigt bra :D Jag menar den började bra iaf hehe :P Låt mig redovisa:

Fredag: Bara ta det lugnt
Lördag: Träffa Thom, var elak och vägrade berätta hur mycket klockan var haha :D
Söndag: Vara med i Veronica Maggio's video

Nice, right?

Kommer för tillfället inte på något mer och skriva så kan ju berätta om min Lördag :D
Jag var wild and crazy och sa att jag kunde möta Thom på stationen så ja, det var vad jag gjorde det ... Visste dock inte att kära lilla Thom kände sig extremt sugen på och power walka (inge skönt när man har träningsvärk i låren)! Aja, vi började gå ... Och ja tillslut så var vi hemma hos mig och där kände sig Thom extremt allsmäktige så han tog över hela min säng :O Rude!
Aja, spenderade kvällen med att kolla på tv, dricka saft, leka hemmafru och hämta yoghurt åt den allsmäktige herren haha :P And that's pretty much it ... :P


Oh, mamma håller på och gör mat ... Känner att magen vill ha mat :D Ska nog ta och fråga när maten är klar ...  Until next time, Buh-bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0