Synundersökning

Blir en jäkla massa inlägg idag, men jag glömde skriva om min synundersökning som jag genomgick i Onsdags. Synsam hade ju rabatt på sina undersökningar så det var bara och passa på o få det gjort  :) Fick sitta och vänta i ungefär 40 min innan jag fick komma in och sätta mig i en stol.. Jag hade inget "stort" synfel jag var helt enkelt närsynt. Ser däremot sämre med mitt högra öga. Aja, vart inga glasögon då, det får vi fixa någon annan dag, men det känns skönt att ha gjort det där, så nu är det bara och åka dit och hitta ett par snygga brillor :D Jag vart dock väldigt chockad över hur dyra glasögonen är! Alla kostar över 1000, de billigaste låg på typ 1500!

Ok, måste erkänna... Jag är inge pigg på och skaffa glasögon haha. Är iaf glad över att jag inte måste ha på mig dom hela tiden, utan bara när jag typ är ute eller har lektioner och så.

Kollade precis igenom bågarna som Synsam har och ärligt talat så tycker jag inte dom var så snygga ... Jag vill ha några som inte väcker så stor uppmärksamhet, men som ändå får en och se lite mystisk ut, haha någon som förstår vad jag menar?



Oh lord

Kommentarer
Postat av: mira

jag måste bara få hänga med och testa brillor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! låt oss göra det nu under veckan!

2008-09-26 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0