Studiedagar

Har varit ledigt i 4 dagar nu, underbart!
I Torsdags så kom Mira och Sofie hit som jag skrev, sen så kom Thom på kvällen. Sen så åkte jag till honom igår och stannade tills idag. Igår på kvällen/natten så tog vi en promenad och Thom underhöll mig genom och berätta om Galgbacken (nåt ställe där som man hängde folk på), pedofiler vid skolan, spöken, knarkare, galningar haha. Lite skraj vart man, men det var kul :D Och så fick man se hela Almunge... Det var rätt så dött :P Stod även en läskig gubbe vid vägen och stirrade på mig, haha!

Åh, måste erkänna att jag inte är nå pigg alls på balett imorgon... Ska man vara stygg och inte gå? :O Nej, MÅSTE gå!
Jag och några tjejer i klassen ska kanske på bio imorgon, men jag får se om jag hänger med för jag måste bli klar med Medeltiden arbetet ... SKulle ha gjort det idag, men jag kom hem så himla sent så jag hann inte jobba med det så mycket ... Aja får se vad som händer och hur det går :)


  Tee-hee söt plutt :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0