Snorig kråka

Det är precis vad jag är just nu ... Jag låter hemsk och snorar rätt så mycket ... Det enda jag har levt på idag är halstabletter, varm mjöl med honung och te med honung och mjölk... Det börjar kännas lite enoformigt nu, men jag är ändå inte hungrig.
Är inte särskilt roligt och sitta isolerad från omvärlden ... Var iväg och snöt mig nu ... Känner att jag har lite lock för mina öron och att min hjärna arbetar väldigt segt :O

Hoppas jag mår bättre tills imorgon, fast det tror jag för min hals gör inte lika ont som igår :) Men det känns tjockare nu .. :O Sen så gör det lite ont när jag vrider huvudet faktiskt ... Jobbigt, men det är sånt man får leva med :)

Har suttit framför datorn hela dagen, så jag har hittat lite bra låtar bl.a den här



Garbage - The world is not enough

Jag har älskat den ändå sen den kom ut någon gång i typ slutet av 90-talet och idag så hittade jag den igen :)

var och snöt mig nu igen, hur mycket snor kan EN person producera egentligen?!

Kanske uppdaterar bloggen senare :)

Kommentarer
Postat av: Juntao

et är ju bond filmens låt :D :D :D

2008-09-12 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0