Patrik 1,5

Jepp, såg den idag :D Den var jätte bra! Helt underbar, man kom ut ur biografen och log som bara den och kände sig spritt språngande galen av glädje haha. Gå och se den!

Idag så kom det en fotograf och fotade oss danstjejer lite. Vi ska nämligen göra nya broschyrer för alla linjer, tror det kommer bli bra :)

Jag är även mer eller mindre klar med mitt SO arbete, skönt! Kanske tar och finslipar det lite imorgon om jag hinner :)

Aja, nu ska jag nog ta och sova... Har varit en bra dag även fast den började rätt så dåligt ...


Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Den vill ja me se:P

2008-10-07 @ 12:53:20
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0