Oh yeah

Datorn funkar prima idag! Den är snabb igen och ja allt som den ska vara, today Sofia is mucho happios on da computadora (haha vet inte vart jag fick allt det där ifrån). Min kropp däremot protesterar, jag har ont i halsen, känner mig seg i huvudet och börjar känna mig täppt i näsan ... Gjorde ont att dricka min varma mjölk med honung så jag ska inte ens försöka äta müsli ... En macka kanske jag kan försöka få i mig, för jag vill inte sitta på bussen/engelskan och må fysiskt illa av hunger och sedan lägga ut runt 30 kronor på en mini-macka och varm choklad!
usch vi har prov idag på Antiken, jag har knappt pluggat någonting .... Men jag ahr varit på alla lektioner så man har iaf liiite koll ...

Just det, Mira piercade ju sig igår, så idag får vi se vad det vart för någon spännande piercing! :D


Dags för mig och fortsätta med annat

Byebye Pretty One's <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0