Minnesförlust

Ja, jag vill verkligen drabbas av det... Så om någon har lust och slå till mig i huvudet riktigt hårt, så gör det gärna. Jag lider faktiskt av så tråkiga tankar att jag vill göra något så hemskt mot mig själv! Lite tragiskt faktiskt.

Usch, ska inte skriva om såna tråkigheter :)
Slökollar på Oprah och Donald Trump är där. Hon är så pinsam, hon står där, hoppar upp och ned och skriker "That's the other secret".... Vad är det som är så speciellt med henne? Varför är det så många som gillar henne? Det är inte särskilt ofta hon pratar om saker som intresserar mig faktiskt. Nu vart alla i publiken galna för att dom får en grill... Haha halleluljah!

Känner att jag är trött, man kanske ska ta en tupplur, är ju trots allt ledig så det gör inget om jag sover lite extra :)



Isn't Oprah beautiful ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0