Köttfärspaj

Har bestämt mig för och skriva om Stockholms blodbad ... Intressant? Nej.

Oh well, till lunch blir det köttfärspaj som jag gjorde igår :D Känner mig lite stolt över att jag kan göra sånt på eget iniativ. Är väl inte så många 17åringar som orkar göra sånt på en vanlig vardag?

Just det i förrigår så kom Findus hit! Jag trodde han hade dött eller flyttat härifrån, men han är kvar! Var kul och ses honom igen haha :P

Har mest blivit korta ointressanta inlägg på sistone, men jag har inte så mycket och skriva ... Kanske kommer på något lite senare eller någon annan dag. Förresten så har jag en sak att skriva, men jag känner mig inte redo att skriva det än...

Ska iväg och fortsätta kolla på Våra bästa år (haha) och äta paj... Om en stund iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0