Knulla

Ja, min vän Therese skrev ett långt inlägg om knullande ... Intressant, besök hennes sida! :D Haha jag undrar hur många besökare jag kommer få nu, bara pga av rubriken ;) Face it, sex sells!

Såg en reklam nu ikväll om att Synsam fyller 40 år så synundersökningarna där kostar bara 40 kronor, sweet! Ska passa på och gå dit nu den här veckan, för annars så kostar det ju runt 150-300 kronor eller nåt och det är bara undersökningen!
Mama's gonna get some new glasses! Haha.

Just det, kommer inte studiebidraget nu snart? Tycker jag har gjort mig förtjänt av lite pengar, får se hur mycket mammsen är villig och ge mig :P

Sen så är det studiedagar! Torsdag och Fredag, jag undrar dock om jag har dans på Torsdag? Hoppas inte det, för då ska Sofie och Mira komma hit :D Sofie ville att vi skulle ha någon slags picknick så jag får väl ta och fixa lite krubb åt dom två hungriga brudarna tills på Torsdag :P

  Hoppas man blir lika snygg som dom här med glasögonen på ... *önskedrömmar* Btw, är inte den till höger Kate Moss ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0