Irriterande människa

Du är så himla irriterande och egoistisk så det är inte sant. Förstår inte hur folk står ut med dig, du tror att du är bäst på det du gör, men vet du vad? Du är inte världens bästa på det, du ska bara veta hur du ser ut ibland. Sen så har du en så himla bitchig attityd mot andra. Ta t.ex när jag försöker skämta med dig då ger du mig bara en blick som om jag är dum i huvudet. Vilken tur att du inte är en person som jag måste dras med i hela mitt liv...

Igår runt 12 tiden så gick jag med i singel klubben igen, ingenting att hurra för direkt. Har ingen lust att skriva om varför det vart så, är lite väl privat.

Imorgon så börjar jazzen och baletten.. Ser fram emot jazzen, men inte baletten... Jag är rätt så trött på balett :/ Om jag fortfarande känner såhär efter den här terminen, då ska jag nog ta en paus från det. För jag har ju det i skolan, så jag kommer inte sluta med det helt :) Har säkert redan skrivit att alla som går jazzlinjer ska göra en föreställning tillsammans med nån blåsorkester. Ska bli jättekul :) Den har premiär i Januari, lär väl skriva mer om det sen.

Vill hitta på nåt med någon till helgen, men alla är så upptagna hela tiden... Man måste boka folk 3 veckor i förväg.. Minst! Jag skojar inte ...

Kommentarer
Postat av: Mellenist

Haha, äsh, du vi måste hitta på nått snart! Jag vill se hur du bor :D

2008-09-05 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0