:(

Har haft en jättre rolig dag idag. Vet du vad jag har gjort? Vaknat, suttit framför datorn, tittat på tv, och ätit. Kul va? Ja just det, sen så har jag även jobbat lite på min engelska läxa, jag är uppe i 477 ord och det ska vara mellan 400 och 800 ord så jag har inte särskilt mycket att oroa mig över :)

Planer för imorgon: Sitta framför datorn och göra klart englska uppiften. Får se om jag orkar göra lite matte eller om jag tar det på Måndag.


Förstår inte varför du hela tiden ska insistera på att göra mig upprörd?! Jag blir så himla arg och sårad när du håller på sådär mot mig. Fast den här gången var den sista gången ... Jag ville INTE säga upp kontakten med dig, men jag känner att jag måste nu för du kräver så himla mycket uppmärksamhet från mig och jag orkar inte! När jag inte ger dig någon, då säger du saker som förstör allt ... Förlåt, men jag orkar inte ... :'(

Kommentarer
Postat av: Juntao

Förlåt att jag beter mig som en idiot :'(

2008-09-07 @ 01:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0