Crabpeople

Så vad har hänt?


Träffade Veronica Maggio igår ... Jävla Åsa!
Skolkade från baletten
Tog skolfotot idag och fick sluta 10.10, sweet!
Brorsan kom hit och lämnade datorn
Har lyssnat på ca 11 låtar från SlipKnoT's nya skiva
Brorsan har intalat mig att Bullet for my valentine inte är ett emo band


Haha Cartman är så rolig. "How many times do we have to go through this, you're black you play bass". South Park <3

Usch, har ont i halsen ... Om det inte hade varit för provet imorgon så hade jag stannat hemma ... aja, får se hur jag mår imorgon .. Om jag fortfarande har ont så åker jag nog hem efter provet och struntar i båda mina jazzlektioner .. äh, jag får se. Får inte bli sjuk!

Det var nog allt för den här gången :) Tjingeling



Ljus eller mörk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0