Uppträda

Yes, idag ska vi i klassen (dansarna) uppträda :D Ska bli jätte roligt, vi har gjort en jätte cool dans till The Knife - Silent Shout.
Får se vad mer jag ska hitta på idag, tror det kommer bli en rätt så lugn dag. Hoppas det, jag känner mig lite seg. Jag lyckades dock gå upp när klockan ringde imorse (kl 6), utan och snooza ;)

Ska iväg och borsta tänderna o så nu, sen så ska jag iväg till skolan och ha SO. Undra vad vi ska göra idag? Som om jag ens vill veta :/



Videon är inte direkt den vackraste, men låten är grym.

God morgon folket, ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

De va så lite så :D jaa då vet man de till nästa gång man behöver filmtips :D:D

2008-10-08 @ 11:00:55
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0